Niech Was usłyszą

Myślą, że w przypadku problemów ze sprzętem lub wadliwą usługą szybciej
otrzymają pomoc i co najważniejsze czują się bardziej inteligentni,
kiedy kupują szeroko dyskutowane produkty. Wielu przedsiębiorców nie
stać jednak na niekończące się wydatki na reklamę i stałą obecność w
mediach. Przedstawiamy kilka sprytnych sposobów, które pozwolą, żeby
potencjalny klient uwierzył, że dużo o nas słyszał.

Najprostszą rzeczą, którą można zrobić to wkomponować audio prezentację w firmową stronę internetową.

  • Należy zaprogramować automatyczną sekretarkę tak, żeby klienci mogli dzwonić i nagrywać opinie o przedsiębiorstwie.
  • Można wziąć udział w telekonferencji dotyczącej danej branży i nagrać ją
  • Korzystne jest przeprowadzenie wywiadu telefonicznego
  • Koniecznie trzeba kupić oprogramowanie, które umożliwi nagrywanie dźwięków poprzez mikrofon

Prezentacja w wersji audio na stronie internetowej będzie nie tylko napędzać sprzedaż ale też stanowić ciekawe urozmaicenie portalu.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top