Próbkomania pomysłem na biznes

Osobom, które nie spotkał się jeszcze z tym pomysłem na biżnes, chetnie przypominamy, na czym polega koncepcja firmy.

Najważniejszą zasadą jest „tryversing”, czyli „wypróbuj zanim kupisz”. W Sample Lab klienci mogą wybróbować towar, który zamierzają kupić, a producenci mają sznsę wypromować nowości. Daje to przedsiębiorstwom zupełnie nowe możliwości pozycjonowania produktów, a klienci, czują się jakby robili zakupy, tyle że za darmo. Co więcej wiele próbek, prezentowanych w „Laboratorium” nie ma jescze na półkach sklepowych, a niektóre towary można zabrać do domu i dokładnie je przetestować.

Klienci w zamian za skorzystanie z usług firmy, wypełniaja ankiety dotyczące produktów. Dzięki temu projektanci i producenci, mogą je ulepszyć, jeszcze przed rozpoczeciem produkcji masowej. Ogranicza to koszty jak i zwiększa satysfakcję klientów.

Firma Sample Lab International prowadzi negocjacje w sprawie franczyzy z partnerami z ponad 12 krajów i aktywnie poszukuje kontaktów w kolejnych 30 krajach.

Niewatpliwą zaletą jest to, że firma oferuje silne wsparcie marketingowe, zarządcze, operacyjne, oraz wszelkie niezbędne szkolenia. Idealni kontrahenci, to oczywiście duże i średnie przedsiebiorstwa z rozbudowaną siecią kontaktów i bogata infrastrukturą. Osoby zainteresowane współpraca proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej firmy.

Adres internetowy:

samplelab-international.com

Foto:samplelab-international.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top