PrzejdźNaSwoje   >   firma
Tag: firma
Dodano 29 czerwca 2009 | Dodał: Robert
No risk, no fun- czyli jak zarządzać ryzykiem
Tylko 44% początkujących przedsiębiorstw utrzymuje się na rynku dłużej niż 4 lata. Jednym z powodów dla których tak wiele z nich nie wytrzymuje próby czasu jest złe zarządzanie ryzykiem.
Czytaj całość
Dodano 22 czerwca 2009 | Dodał: Robert
Quirky czyli od marzeń do produkcji
Niedawno pisaliśmy na przejdznaswoje.pl o pomysłach rodzących się w mgnieniu oka i zapisywanych na serwetkach. Ku naszemu zadowoleniu pojawił się nowy przedsiębiorca, który z tych zapisków pomaga wykreować produkt.
Czytaj całość
Dodano 09 czerwca 2009 | Dodał: admin
Pionierem być
Czy warto być pierwszym na rynku? Nauczyciele akademiccy wolą stawiać to pytanie inaczej. Pod jakimi warunkami pionierzy rynku okażą się szczęśliwcami, a co spowoduje, że będą przegrani. Na pytanie to próbowali odpowiedzieć wykładowcy ze Stanowego Uniwersytetu w Kalifornii.
Czytaj całość
Dodano 18 września 2008 | Dodał: admin
Jak sprzedać nową firmę z zyskiem
Wartościowanie nowego przedsięwzięcia, czyli jak sprzedać firmę z zyskiem. Jak przypisać wartość przedsiębiorstwu, które jest nowe i jeszcze niestabilne.
Czytaj całość
Dodano 19 czerwca 2008 | Dodał: Robert
Jak sprzedać nową firmę z zyskiem
Wartościowanie nowego przedsięwzięcia, czyli jak sprzedać firmę z zyskiem. Jak przypisać wartość przedsiębiorstwu, które jest nowe i jeszcze niestabilne. Jest kilka powszechnie akceptowanych sposobów stwierdzenia ile jest wart biznes założony przez prywatną osobę ( BusinessWeek SmallBiz, 4/16/08) . Ale w przypadku niestabilnego biznesu jest to bardziej sztuką niż nauką. ( Niektórzy sądzą, że jest to magia, voodoo) albo po prostu szaleństwo.
Czytaj całość
Dodano 17 stycznia 2008 | Dodał: Robert
Winiarnia z historią pomysłem na firmę
Wino i świece są oklepane, a w połączeniu z bunkrem to świetny pomysł na biznes! Istnieją dobra, które potocznie mówiąc „mają to coś”.
Czytaj całość
<<  <  1  2