PrzejdźNaSwoje
>
marketing
Tag: marketing
Dodano 08 maja 2010 | Dodał: Robert
3 komentarze
Napoje są integralną częścią każdej uroczystości. Ich serwowanie wcale nie musi być nudne ani oklepane. Może uatrakcyjnić spotkanie i sprawić, że zostanie ono zapamiętane.
Dodano 21 grudnia 2009 | Dodał: Robert
Kilka miesięcy temu na łamach przejdznaswoje.pl opisywaliśmy nietypową agencję reklamową, wykonującą czasowe reklamy z morskiej słonej wody.
Dodano 29 września 2009 | Dodał: jacek555
Na krajowym rynku działa firma, która oferuje unikatową formę reklamy. Rzeźby z piasku uświetniają wydarzenia i promują przedsiębiorstwa.
Dodano 24 września 2009 | Dodał: Robert
Reklama, która budzi zaciekawienie, przyciąga uwagę i zawsze towarzyszy grupie docelowej to marzenie wielu speców od marketingu. Przedsiębiorstwo Xselect sprawia, że wizja ta staje się jak najbardziej realna.
Dodano 06 sierpnia 2009 | Dodał: Robert
Bum Box to rewelacyjny wynalazek na uroczystości w plenerze: koncert, film, festiwal i na zwykłe wyjście do parku. Ten Australijski produkt daje wygodę użytkownikom, a specom od marketingu niezwykłą możliwość zareklamowania swoich usług.
Dodano 01 sierpnia 2009 | Dodał: Robert
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy wymusza dziwaczne zachowania i pobudza do twórczego myślenia. Przedstawiamy innowacyjny portal i jego autora, który postanowił stać się chodzącą reklamą.
Dodano 24 lipca 2009 | Dodał: Robert
Moon Publicity daje przedsiębiorcom i przyszłym inwestorom niepowtarzalną szansę. Dzięki firmie, ich reklamy będą mogły być widoczne na całej Ziemi.
Dodano 19 czerwca 2009 | Dodał: Robert
Obecnie przedsiębiorcy na całym świecie zastanawiają się nad jednym: jak ciąć koszty i nie tracić klientów.
Zespół przejdznaswoje.pl wybrał najciekawsze i skuteczne pomysły na promocję za grosze.
Dodano 19 czerwca 2009 | Dodał: Robert
Założyciele tej rewolucyjnej agencji reklamowej mówią o sobie, że ich DNA ma cyfrowy zapis. W rzeczy samej, ich pomysł jest zrazem banalny i przełomowy.
Ich zdaniem marketing ewoluował i nie jest już pojedynczą strategią, którą można obrać, tylko nieustannym dialogiem z klientami i rynkiem.