Carol – portal medyczny, historia sukcesu

Rynek zdrowotny bo o to chodzi jest portalem z którego mogą skorzystać wszyscy. Jest to platforma na razie dostępna dla kilku amerykańskich miast , w której każdy może porównać jakość usług medycznych , ceny, dostępność lekarzy czy położenie placówek służby zdrowia na tym terenie.

I to nie tylko państwowych ale wszystkich. Cała idea nie polega tylko na przeglądaniu, ale także na zapisywaniu się do odpowiednich lekarzy, przygotowywaniu sobie planu leczenia itd.

Można zamówić abonament w centrach zdrowotnych i wybrać co chcielibyśmy, aby w nim się znajdowało. Oferta portalu została rozszerzona o diabetyków, gdzie mogą znaleźć kompletna obsługę , oraz dla osób , które potrzebują specjalistyczne badania w domu. Na początku 30 firm z rejony Minneapolis dołączyło do portalu gwarantując duży sukces całego przedsięwzięcia. Oczywiście obecnie strona rozwija się na całe stany Zjednoczone.

Swoją drogą to bardzo ciekawy pomysł. Myślę że w Polsce mogłoby to się cieszyć powodzeniem zwłaszcza dużych miastach (Warszawa, Gdańsk, Katowice, a głównym powodem przemawiającym za tym jest fakt, że na rynku istnieje wiele firm specjalistycznych oferujących pomoc medyczna i trudno przeanalizować ofertę wszystkich z tych podmiotów.

Koszty: 

– uruchomienie witryny (około 2500 – 15 000zł, wraz z serwerem, 
– reklama 1500 – 3000zł, 

Zyski:

– przychody z reklam (około 1500 – 10 000zł miesięcznie, zależnie od liczby użytkowników, oraz reklam wyświetlanych na stronie, 
– pieniądze za wyświetlanie firm oferujących produkty na stronie(2000- 3000zł, 
– doradztwo dla firm chcących zainteresować pacjentów swoja ofertą (2000 – 5000zł, 

 Adres internetowy:

carol.com

Foto: carol.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top