Krajobraz z westernu z pieniędzmi w tle

Dziewczyna żyła pośrodku prerii, kiedy w 1994 roku chciała się nauczyć robić strony internetowe założyła własną: prairietumbleweedfarm.com na której dla żartu zaczęła oferować wyschniętą trawę. 

Pomysł okazał się wielkim sukcesem. Zamówienia zaczęły bardzo szybko napływać z całych stanów zjednoczonych, a dziewczyna tłumaczyła to tak, że zaczęła sprzedawać trawę dlatego, że to jedyny ruchomy element na bezkresnych równinach prerii. 

Koszty działalności: 

założenie strony według własnego projektu – 0zł, 
serwer (w USA, około 6$ za miesiąc, 
domena 1 rok 10$, kolejny 35$, 

Zyski: 

sprzedaż trawy z ozdobami mała-15$, średnia – 20$, duża – 25$ , więc wystarczy sprzedać 1 trawę duża w miesiącu by pokryć roczne koszty…hmm brzmi zachęcająco 

Dziewczyna stała się znana w Stanach Zjednoczonych, oczywiście nie wspominając o tym że sprzedaż w postaci darmowej reklamy dla ryku 300 mln mieszkańców nagle dzięki temu wzrosła. 

Czasem szalone i zwariowane pomysły pomagają znaleźć sposób na życie. 

Adres internetowy:

prairietumbleweedfarm.com

Foto: prairietumbleweedfarm.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top