Polskie marki zalewają zagraniczne rynki.

Produkty Tatuum wkrótce dostępne będą w Chinach. W grudniu zostanie otwarty pierwszy sklep odzieżowy w Szanghaju. Firma zna realia tego dalekiego rynku od dawna. Powstaje tam część kolekcji ubrań i zarejestrowana jest tam firma sprawująca pieczę nad zakupami i organizacją dostaw. 

Szybkie tempo rozwoju i wzrost przychodów na osobę o 15-20% sprawiają, że Szanghaj jest atrakcyjnym rejonem. Ekspansję na jego terenie rozważa też firma obuwnicza Gino Rossi. 

Poszukiwanie nowych rynków zbytu zapowiadają też firmy kosmetyczne. Przedsiębiorstwo Bell prowadzi rozmowy w Indiach, a Inglot w Hong Kongu. 

Polskie firmy nie zapominają jednak o najbliższych państwach. Marka Tatuum planuje inwestycje w Europie Wschodniej a także w krajach Beneluxu i Skandynawii.

Kosmetyki marki Ingot można od lipca kupić za oceanem. Na Broadwayu został bowiem otwarty sklep tej marki. Kolejny salon planowany jest w Las Vegas. 

Czytaj więcej w dzisiejszym wydaniu Gazety Prawnej

Foto: tatuum.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top