Zwłaszcza w fazie początkowej nasz biznes nie składa się z wielu osób, o ile kogokolwiek zatrudnimy. A specjalistyczne firmy potrafią wyciągnąć dużo pieniędzy i profesjonalnie opowiadać o analizach efektów.
Portal Smallbizbee przygotował ciekawe porad i zwięzłe co ważne dla zapracowanych.
1.Kampania musi być prowadzona regularnie a budżet ma swoje zasady.
Ustal swój budżet w stosunku do przewidywanych dochodów % a nie kwotowo. Analizuj i zmieniaj co miesięcznie.
2.Musisz być wytrwały
Pamiętaj najważniejsza jest ciągłość reklamy, a nie jeden banner i koniec. Klienci muszą się zapoznać z ofertą i nazwą Twojej firmy. Nie zmieniaj nagle swojej kampanii.
3.Przekaz musi być prosty i zwięzły
Czy Twoja reklama jest zrozumiała? Do kogo jest kierowana co oferujesz? Nie trać czasu na wymyślanie czegoś śmiesznego, fajnego czy tworzyć rymy. Przejdź do konkretów.
4.Najważniejsze i ostatnie – musisz analizować, analizować i analizować
Niewielu to robi, a ci co robią – wygrywają. Musisz sprawdzać co się wyraźnie przekłada na sukces komercyjny, co przynosi $. Nie bój się zmieniać, czy próbować czegoś nowego – może dzięki temu uda się osiągnąć zamierzony cel? Im więcej analizujesz tym więcej wiesz co przynosi dochód i tam kierować świadki z budżetu reklamowego.
Adres internetowy:
smallbizbee.com/index/2009/05/19/four-nonnegotiable-rules-of-advertising/
przejdznaswoje.pl