Quirky czyli od marzeń do produkcji

Ben Kauffman założył stronę społecznościową Quirky. Portal ten pozwala na przesyłanie własnych pomysłów na innowacyjny przedmiot czy usługę. Zgłoszenie własnego pomysłu to koszt rzędu 99$ (320 PLN). Użytkownicy mogą głosować, oceniać i wpływać na rozwój pomysłów.

Po siedmiu dniach społeczność Quirky wybiera jeden pomysł, który przechodzi do następnego etapu. Uczestnicy pomagają w stworzeniu nazwy, loga i strategii promocji.

Wytypowany artykuł zostaje umieszczony w internetowym sklepie Quirky. Jeżeli zostanie kupiony przez odpowiednią liczbę osób, kart kredytowe zostają obciążone, a pomysł trafia do produkcji. 
Z każdego dolara (3,22 PLN) za sprzedany towar 30 centów (1 PLN) trafia do pomysłodawcy i osób, które udzielały się w procesie jego promowania.

W chwili obecnej w sprzedaży znajdują się trzy produkty: wyciskarka do tofu, elegancki temblak i nowoczesna zwijarka do kabli (na zdjęciu).

Quirky jest nie tylko pomysłem na ciekawą działalność, ma też walory edukacyjne. Obserwując to co dzieje się z produktami i jakie opinie wyrażają konsumenci można się wiele nauczyć.

Adres internetowy:

quirky.com

Foto: quirky.com

Do przeczytania jeszcze jakieś…400 nie znanych pomysłów na biznes w Polsce.

Zobacz także:

Jak wypromować się za grosze…,

Jak założyć wymarzony biznes – krok po kroku.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top