Jak wypromować się za grosze?

Popracuj nad obsługą klienta
Różnica między miłą obsługą a świetnym serwisem jest ogromna. Ulepszenie kontaktów z klientami nie wymaga od przedsiębiorcy wysokich nakładów, zmienia jednak radykalnie podejście konsumentów. Klient, który będzie się cieszył, że może do Ciebie zadzwonić, zostanie wiernym odbiorcą usług i produktów.

Doceń konsumentów
Klienci muszą czuć się doceniani. Niech na każdym kroku czują, że są ważni, niezależnie od wielkości zamówień. Klient to klient i trzeba go darzyć szacunkiem, w każdej sytuacji.

Prowadź firmowy blog lub załóż forum
Klienci lubią wiedzieć co dzieje się w firmie. Pisanie blogów w internecie nie jest łatwe. Ukazało się jednak wiele poradników, które można wykorzystać. Z narzędzi tych korzystają zarówno rynkowi giganci, jak i mikro przedsiębiorstwa.

Poszukaj się w internecie
Wykorzystaj do tego wyszukiwarki, społeczności, grupy tematyczne. Zobacz, czy ludzie o Tobie piszą. Jeśli tak, staraj się odpowiadać i podtrzymywać kontakt. Jeśli nic nie znajdziesz, po prostu załóż nowy wątek. Pozwól się dostrzec potencjalnym klientom.

Powrót do przeszłości
Czasem warto wrócić do klientów, którzy nie byli aktywni przez jakiś czas. Zadzwoń do nich lub wyślij nową ofertę, daj im do zrozumienia, że współpraca z nimi była dla Ciebie ważna.

Wszystkie te metody bazują na ścisłej współpracy z klientem. Jest to o tyle ważne ponieważ zdecydowanie łatwiej jest utrzymać klienta, niż pozyskać nowego.

W ten trend doskonale wpisuje się jeden z naszych najnowszych pomysłów: Agencja reklamowa Nil. Zapłać ile chcesz.

przejdznaswoje.pl

Foto: se.pl

 

Zobacz także:

Jak założyć wymarzony biznes – krok po kroku.

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top