1.Wszystkie najważniejsze informacje umieść bez potrzeby przewijania strony.
Badania dowodzą, że aż 64,9% użytkowników internetu nie przewija stron (!!), a 77% wszystkich przeklików w odnośniki odbywa się powyżej przewijania czyli w widocznym oknie zaraz po wejściu na stronę. Wykorzystaj to. Projektując swoją stronę firmową umieść ważne informacje takie jak telefon, adres, czy ofertę na samej górze. Staraj się nie rozciągać strony w dół. Jeżeli oferujesz jakiś towar na sprzedaż – umieść np. bestsellera na samej górze z wyraźnym buttonem kup teraz.
2.Umieść formularz z możliwością wysłania zapytania
Wyjątkowo ważna aczkolwiek często pomijana opcja każdej strony internetowej. Ważne z punktu widzenia biznesu Niewielu użytkowników wbrew pozorom ma skonfigurowane domyślne programy pocztowe. A chcieliby szybko i łatwo wysłać zapytanie i nawiązać z Twoją firmą współpracę. Pamiętaj nie zaszkodzi jak poprosisz o e-maila i imię w formularzu tak by wiedzieć komu odpisać.
3.Przejrzyste odnośniki (linki)
Nie twórz kilkudziesięciu odnośników, pisanych drobną czcionką. Skup się na czytelności i przejrzystości. O nas, oferta, kontakt – wygląda przejrzyście chyba prawda? Pamiętaj ludzie skupiają uwagę na maksymalnie 5 rzeczach na Twojej stronie – narobisz 20 odnośników to zapomnij że ktoś na nie kliknie.
4.Kolorystyka strony – maksymalnie 3 kolory.
Pamiętaj chcesz skupić użytkownika strony na jej zawartości – powyżej 3 kolorów (efekt Las Vegas) powoduje rozkojarzenie co w efekcie prowadzi do zamknięcia przeglądarki.
5.Umieść key words i meta tags w kodzie strony.
Bez wątpienia najważniejsze jest wyszukiwanie. Stanowią one potęgę i średnio generują 85% ruchu na Twojej stronie – ale pod jednym warunkiem, że będzie przez nie zindeksowany (tzn. zauważą wśród tych milionów innych stron Twoją). Możesz zapłacić firmom reklamowym kilka tysięcy złotych miesięcznie i uzyskać ten sam efekt robiąc to samemu – za darmo. Pamiętaj podpisuj słowami kluczowymi Twoje zdjęcia na niej – zwiększysz szanse na wyższe wyniki w wyszukiwarkach.
A teraz konkretne przykłady – jednym z naszych pomysłów jest człowiek , który założył stronę internetową z poradami jak w domu reperować hydraulikę. Prosta wyjątkowo i przejrzysta generuje mu z samych reklam około 120 000 $ rocznie. To nie żart. Pamiętaj – wodotryski, animacje itd. nie zawsze się sprawdzają.
Szukasz firmy, która stworzy dla Ciebie firmową stronę? Napisz do nas…
Chcesz wiedzieć więcej?
Kliknij tu i skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci uruchomić Twoją firmę.
Nie zwlekaj. To łatwe.
Hey! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted
keywords but I’m not seeing very good gains. If you know of any
please share. Thanks! I saw similar article here: Wool product