Myślą, że w przypadku problemów ze sprzętem lub wadliwą usługą szybciej
otrzymają pomoc i co najważniejsze czują się bardziej inteligentni,
kiedy kupują szeroko dyskutowane produkty. Wielu przedsiębiorców nie
stać jednak na niekończące się wydatki na reklamę i stałą obecność w
mediach. Przedstawiamy kilka sprytnych sposobów, które pozwolą, żeby
potencjalny klient uwierzył, że dużo o nas słyszał.
Najprostszą rzeczą, którą można zrobić to wkomponować audio prezentację w firmową stronę internetową.
- Należy zaprogramować automatyczną sekretarkę tak, żeby klienci mogli dzwonić i nagrywać opinie o przedsiębiorstwie.
- Można wziąć udział w telekonferencji dotyczącej danej branży i nagrać ją
- Korzystne jest przeprowadzenie wywiadu telefonicznego
- Koniecznie trzeba kupić oprogramowanie, które umożliwi nagrywanie dźwięków poprzez mikrofon
Prezentacja w wersji audio na stronie internetowej będzie nie tylko napędzać sprzedaż ale też stanowić ciekawe urozmaicenie portalu.