Wrzucają do niego wszystkie sprawy finansowe niecierpiące zwłoki: rachunki, wyciągi, faktury, zwroty podatkowe, mandaty, dokumenty itd. Pod koniec miesiąca bank wysyła kuriera, który odbiera pudełko, a Insigner’s zajmuje się jego zawartością. Klienci otrzymują zestawienie wszystkich transakcji w ciągu trzech dni roboczych. Po tym czasie bank zajmuje się uregulowaniem tych kwestii.
Raz na kwartał klienci otrzymują raport finansowy, wyszczególniający cele wydatkowania pieniędzy, wpływy z oprocentowania itd. Raz w roku dochodzi so spotkania, na którym omawiany jest rozwój i w razie konieczności zmieniane jest zarządzanie finansami. Jest to niespotykana usługa na rynku, więc korzystać z niej mogą również klienci innych banków. Pomysł ma oczywiście na celu zapewnienie wygody wartościowym klientom i oszczędzenie im czasu i zachodu.
Inne banki proponują swoim klientom oczywiście podobne, lecz bardzo złożone, usługi. Ten pomysł jest mimo swojej prostoty niesłychanie elegancki i cieszy się w Holandii dużą popularnością.
W Polsce z pewnością także – gdyby był!! Stanie w kilometrowych kolejkach na poczcie czy brak potwierdzenia w banku internetowym z pewnością wielu klientów bankó denerwuje.
Adres internetowy:
Foto: insinger.com/shoebox