Najważniejsze są 2 rzeczy: możesz być liderem cenowym, lub wyróżniać się. Dlaczego twoja firma nie miałaby by być mała (co jest tylko dużym plusem) i specjalizować się w robieniu czegoś czego ci duzi nie robią?
To jest właśnie idea specjalizacji. Na przykład auto-mechanika, jest wiele firm o ile nie bardzo wiele, które sprzedają części i naprawiają samochody, a dlaczego nie miałbyś się zając naprawą tylko starych samochodów, unikalnych, sprzedawać tylko części do samochodów do których produkcja już dawno została zaprzestana?
Masz duży skład i kontakty z ludźmi, którzy mają wiele takich części i możesz sprzedawać. Klienci szybko zapamiętają, że Twoja firma tym się zajmuje bo – BĘDZIESZ JEDYNY.
Pomyśl o swoim hobby, przeglądaj Internet, katalogi firm, które robią produkcję masową i może coś warto zindywidualizować dla klientów. Sekretem jest specjalizacja i utrzymywanie Twojej firmy małej, unikalnej i rozwijanie jej poprzez rekomendację klientów.
przejdznaswoje.pl