Tylko w tym roku szacuje się, że 500.000 Amerykanów wyjedzie za granicę, aby tam skorzystać z usług medycznych tańszych od 30 do 80%.
Turystyka medyczna jest coraz częściej najlepszym wyborem, dla pacjentów, którzy borykają się z wysokimi rachunkami za świadczenia zdrowotne.
Odwiedzając miejsca takie jak Kostaryka, Dominikana, Indie, Filipiny, czy Tajlandia (słynące z niskich kosztów zabiegów, Amerykanie sprawią, że turystyka medyczna za 2 lata stanie się biznesem wartym 40 bilionów $ rocznie.
Zjawisko to stworzyło zupełnie nową możliwość na rozwój własnego przedsiębiorstwa. Powstają tzw. agencje turystyki medycznej, które pośredniczą pomiędzy pacjentem, a zagranicznym lekarzem, rezerwują miejsce w szpitalu, ustalają daty zabiegu, organizują podróż, zajmują się pobytem na miejscu a nawet zapewniają atrakcje i wycieczki dla rekonwalescentów.
W wielu przypadkach, taniej nie znaczy gorzej, a założenie agencji turystyki medycznej jest dobrym pomysłem na biznes również w Polsce.
przejdznaswoje.pl