Mlekomat- pomysł na biznes dla młodych mam

Biznesmamy mają się czym pochwalić. Nad swoim flagowym produktem przez długi czas pracowały razem z najlepszymi lekarzami, projektantami i laboratoriami. Dzięki ich wysiłkom mlekomat spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa.

Oryginalna produktu brzmi „milkscreen”. Jest to szybki dwu minutowy test na obecność alkoholu w mleku karmiącej matki. Milksreen powstał ponieważ każda z młodych mam jest inna. Ciężko jest ustalić konkretny czas, po upływie którego stężenie alkoholu w pokarmie dostatecznie się obniży. Zależy to od wagi danej mamy, sposobu odżywiania i rodzaju alkoholu, jaki zdarzyło jej się wypić.

Milksreen sprzedawany jest w opakowaniach zawierających: 3, 8 lub 20 testerów i kosztuje odpowiednio: 5.99$ (20 PLN), 14.99$ (50 PLN) i 20$ (65 PLN).

Instrukcja obsługi testu jest prosta. Jedna końcówka testu ma zabarwienie jasno kremowe. Miejsce to należy zamoczyć w mleku na 3 sekundy, następnie wyjąć pasek i 2 minuty poczekać na wynik. Badania dowodzą, że stężenie alkoholu wyższe niż 0,03% może niekorzystnie wpłynąć na rozwój dziecka. Jeżeli końcówka testera zabarwi się na ciemny kolor oznacza to, że zawartość niepożądanych substancji przekroczyła 0,02%.

Mlekomat zdobył akredytację AAP- amerykańskiego związku pediatrów.

Chociaż mlekomat nie zastąpi zdrowego rozsądku może być istotną pomocą. Innowacja ta z pewnością zainteresuje, przedsiębiorców, którzy planują otwarcie sklepu z produktami dla świeżo upieczonych mam.

Adres internetowy:

upspringbaby.com

Foto: upspringbaby.com

Zobacz również:

DripStick jedzenie bez zabrudzeń.

Hand-me-downs czyli wszystko dla dzieci

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top