Zakupy przez internet mogą oznaczać długie czekanie

Klient, który kupi towar przez internet może czekać na realizację zlecenia nawet kilka tygodni.

Sklepy nie mają nawet obowiązku informowania internautów, że zamówiony produkt jest nieosiągalny, brakuje go w magazynach, został wykupiony, lub są opóźnienia w produkcji.

Powinny to jednak zrobić w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.

Jeżeli klient zrezygnuje z transakcji, w ciągu kolejnego miesiąca powinien otrzymać z powrotem uiszczoną opłatę.

W przypadku braku rezygnacji internauta na dostarczenie wymarzonego produktu czekać może w nieskończoność.

Wraz z zainteresowaniem e- handlem i wzrostem ilości dokonywanych transakcji problemy tego typu nie będą pojedynczymi przypadkami. Wskazane byłoby więc odpowiednie uregulowanie prawa, które zaoszczędziłoby czasu i niepotrzebnych wydatków.

PrzejdzNaSwoje.pl

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top