Dziewczyna żyła pośrodku prerii, kiedy w 1994 roku chciała się nauczyć robić strony internetowe założyła własną: prairietumbleweedfarm.com na której dla żartu zaczęła oferować wyschniętą trawę.
Pomysł okazał się wielkim sukcesem. Zamówienia zaczęły bardzo szybko napływać z całych stanów zjednoczonych, a dziewczyna tłumaczyła to tak, że zaczęła sprzedawać trawę dlatego, że to jedyny ruchomy element na bezkresnych równinach prerii.
Koszty działalności:
założenie strony według własnego projektu – 0zł,
serwer (w USA, około 6$ za miesiąc,
domena 1 rok 10$, kolejny 35$,
Zyski:
sprzedaż trawy z ozdobami mała-15$, średnia – 20$, duża – 25$ , więc wystarczy sprzedać 1 trawę duża w miesiącu by pokryć roczne koszty…hmm brzmi zachęcająco
Dziewczyna stała się znana w Stanach Zjednoczonych, oczywiście nie wspominając o tym że sprzedaż w postaci darmowej reklamy dla ryku 300 mln mieszkańców nagle dzięki temu wzrosła.
Czasem szalone i zwariowane pomysły pomagają znaleźć sposób na życie.
Adres internetowy:
Foto: prairietumbleweedfarm.com