Biznesmamy mają się czym pochwalić. Nad swoim flagowym produktem przez długi czas pracowały razem z najlepszymi lekarzami, projektantami i laboratoriami. Dzięki ich wysiłkom mlekomat spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa.
Oryginalna produktu brzmi „milkscreen”. Jest to szybki dwu minutowy test na obecność alkoholu w mleku karmiącej matki. Milksreen powstał ponieważ każda z młodych mam jest inna. Ciężko jest ustalić konkretny czas, po upływie którego stężenie alkoholu w pokarmie dostatecznie się obniży. Zależy to od wagi danej mamy, sposobu odżywiania i rodzaju alkoholu, jaki zdarzyło jej się wypić.
Milksreen sprzedawany jest w opakowaniach zawierających: 3, 8 lub 20 testerów i kosztuje odpowiednio: 5.99$ (20 PLN), 14.99$ (50 PLN) i 20$ (65 PLN).
Instrukcja obsługi testu jest prosta. Jedna końcówka testu ma zabarwienie jasno kremowe. Miejsce to należy zamoczyć w mleku na 3 sekundy, następnie wyjąć pasek i 2 minuty poczekać na wynik. Badania dowodzą, że stężenie alkoholu wyższe niż 0,03% może niekorzystnie wpłynąć na rozwój dziecka. Jeżeli końcówka testera zabarwi się na ciemny kolor oznacza to, że zawartość niepożądanych substancji przekroczyła 0,02%.
Mlekomat zdobył akredytację AAP- amerykańskiego związku pediatrów.
Chociaż mlekomat nie zastąpi zdrowego rozsądku może być istotną pomocą. Innowacja ta z pewnością zainteresuje, przedsiębiorców, którzy planują otwarcie sklepu z produktami dla świeżo upieczonych mam.
Adres internetowy:
Foto: upspringbaby.com
Zobacz również:
DripStick jedzenie bez zabrudzeń.
Hand-me-downs czyli wszystko dla dzieci