Zaczniemy niestandardowo od Video obrazującego o co właściwie chodzi:
Dla handlowców to też nie lada
wyzwanie. Jakie wzory będą w tym sezonie hitem, ile sztuk zamówić.
Rzeczywistość zawsze musi się zetknąć z naszym wyobrażeniem o
przyszłości.
Nie myślmy, że tylko my mamy takie
problemy. Cały świat myśli podobnie. Australijczycy, mieszkańcy
krainy OZ, jednak wpadli na ciekawy pomysł. Nawet bardzo ciekawy.
Lato Australijskie trwa dość długo.
Kraj jak długi i szeroki zachęca do uprawiania sportów na świeżym
powietrzu. A ponieważ temperatura do Polskiej podobna jest tylko
zimą to wszyscy chodzą w sandałach i klapkach. I właśnie w tych
ostatnich firma Rivetz upatrzyła swój pomysł na biznes. Dzięki
sobie tylko znanemu systemowi stworzyli maszyny które potrafią
dostosować każde zamówienie pod indywidualne potrzeby klienta.
Połączyli to z aplikacją do projektowania na stronie internetowej.
I gotowe.
Dziś siedząc w domu można
zaprojektować sobie własne klapki wybierając spośród wielu
kolorów zarówno podeszw jak i łączników. Można nawet dodać
małe ikonki do swoich butów wybierając spośród kilku szablonów. Są
nawet miniaturowe flagi, serca itd.
Wszystko jest wyjątkowo proste,
przejrzyste i co ważne cały proces zamawiania jest intuicyjny i
składa się z 3 kroków. Płacić można kartą kredytową, a firma
zapewnia wysyłkę na cały świat do 10 i do 2 dni na terenie
Australii.
A ceny? Para kosztuje 19.95$ AU ~52zł
z VAT.
Coraz więcej pomysłów i firm wybiera
customizację (klient decyduje) jak ich naczelny nowy system
sprzedaży. Widzimy to w każdej branży. Większość wysoko
uprzemysłowionych krajów świata sprzedaje już indywidualne
torebki, buty. Apple stosuje wiele typów kolorowych obudów do
swoich odtwarzaczy, dzięki czemu odnieśli wielki sukces.
Nie tylko technologia się liczy.
Trzeba pozwolić klientowi dokonać wyboru. Starać się upraszczać
produkty dzięki czemu można je dowolnie zmieniać, za stosunkowo
niewielkie pieniądze. Przykład firmy Rivetz jest na szczycie naszej
ciekawej listy. Za kilka lat większość oferowanych produktów
będzie można dowolnie zmieniać. Dziś nawet wielkie koncerny
samochodowe pozwalają dobierać kolory, dodatki co kiedyś było niewykonalne, także przez problemy techniczne. Ford T można było
kupić w dowolnym kolorze pod warunkiem, że był to czarny. Ale
Ford był pierwszy i mógł sobie pozwolić na zostawienie klientów
bez prawa wyboru. Dziś w konkurencyjnym świecie zwycięża ten,
kto widzi wśród swoich klientów ich indywidualny charakter.
Adres internetowy :
Zdjęcia: rivietz.com.au
Podobne artykuły:
VibramFiveFingers – pomysł na własny biznes
Zaprojektuj własną bramę garażową
Naklejki na urządzenia elektroniczne