Za to nasza idea i osiąganie calu było jasno sprecyzowane. Chcieliśmy stworzyć napój zdrowy i wykonany w całości z najlepszych składników.
Z naszą średnią wzrostu rocznego 66% nadal nie osiągamy wielu klientów. Produkt zainspirował inne firmy , które natychmiast wypuściły na rynek podobne artykuły.
Ale w samym zeszłym roku zamówiliśmy 1200kg dodatków do naszych naturalnych soków. Stworzyliśmy popyt na czyste organiczne dodatki nie zawierające pestycydów i innych chemicznych substancji, właściwie dzięki temu kompletnie nowa gałąź przemysłu.
A kiedy zamawialiśmy 10 razy tyle to już duża część gospodarki rolnej się na tym opierała. W 2007 roku sprzedali 32 000 000 butelek napoju. Zdrowego napoju, bez kalorii z wielka dawką witamin. Dzięki naszym produktom wielu ludzi straciło wiele z nadwagi.
Jednak wiele z miejsc gdzie mogliby sprzedawać nie było osiągalnych przez mały brak kapitału. A teraz dzięki ofercie Coca-Coli napoje firmy będą stały wszędzie tam gdzie są jej lodówki, w szkołach , barach , sklepach czyniąc ich idee pomagania w w alce z nadwaga jeszcze bardziej skuteczną.
To jest kolejny przykład pomysłu jak z garażu i niewielkiej gotówki stworzyć coś naprawdę wartościowego. Wytrwałość popłaca i opłaca.
Adres internetowy:
Foto: honesttea.com