Młodzi Duńczycy sami przyznają, że tworzą pod wpływem muzyki, która jest ich najlepszym doradcą. Zaprojektowali serię modnych ubrań, które mimo swojego specyficznego stylu odniosły sukces komercyjny i co najważniejsze podobno świetnie się je nosi. Nie boją się łączyć wyrazistych kolorów i eklektycznych stylów. Inspiracją dla najnowszej kolekcji jest Tokio i oblicza tłumu.
Ubrania dostępne są za pośrednictwem sklepów internetowych. Za spodnie trzeba zapłacić od 60 do 70 £ (313- 365 PLN), za blezer około 75£ (391 PLN). Czapka to wydatek rzędu 19£ (100 PLN).
HUMöR Clothing ma przedstawicielstwa w kilku krajach Europy Zachodniej. Jak na razie ich produkty pozostają na naszym rynku nieznane. Z pewnością wkrótce pojawią się przedsiębiorcy, którzy zechcą to zmienić.
Adres internetowy: