- potrzebujesz powierzchni 4 pól do piłki,
- chcesz by była widoczna na trasach przelotu lini litniczych,
- by widzieli ją tylko bogaci klienci linii lotniczych?
A co otrzymujsz w zamian :
– Olbrzymi potencjał rozwoju,
– dostęp do jednej z najlepszej klienteli dla firm reklamowych (pasażerowie samolotów to z reguły ludzie wybijający się ponad średnią, ,
– możliwośc doboru wyświetlanych reklam
Oczywiście jest to pomysł wymagający olbrzymich nakładów, nie mniej jednak napewno w krótkim czasie jest się w stanie zwrócić. Zapewne dlatego firma ta powstała w Dubaju i od kilku lat zajmowała się tylko wyszukiwaniem odpowiednich powierzchni dla swoich reklam w najczęściej odwiedzanych portach lotniczych świata.
Koszty:
– wynajęcie terenu pod reklame,
– koszt kontrukcji,
– koszt oświetlenia,
– koszt samego nośnika, który zapewne jest ogromny,
Zyski:
– skoro panowie z Dubaju się tym zajeli to znaczy że bardzo duże i perspektywiczne,
– reklama towarów z wyższej półki = dużo większe przychody i po pewnym czasie i zyski.
Podsumowanie:
Szalony pomysł, ryzykowny, ale który może przynieśc bardzo duże potencjalne zyski.
Adres internetowy:
Foto: ad-air.com