To zielone krzesełko produkowane jest na antypodach i wykonane w 100% z kartonu ulegającego bio- degradacji. W czasie transportu jest ono płaskie, żeby usiąść należy je rozłożyć. Oparcie ma kształt trójkątnej bryły i może znieść obciążenie w wysokości do 120 kg.
Bum Box jest też nowym nośnikiem informacji, dla firm które chcą reklamować się w czasie szeroko pojętych eventów. W oceanii firma jest szalenie popularna, a na krzesełkach siedzieli goście w czasie najbardziej prestiżowych festiwali. Zaletą Bum Box jest niewątpliwe to, że właściciele po skończonej imprezie zabierają je ze sobą i używają ponownie. Dzięki temu reklamy są wiecznie żywe.
Podstawowe cechy krzesełek to:
- uniwersalność- można je dostosować do każdej marki,
- nie przesłaniają widoku innym widzom,
- ulegają rozkładowi i są przyjazne dla środowiska,
- łatwo się je przenosi,
- mogą być wielokrotnie używane,
- nadają się na każdą imprezę pod gołym niebem,
- są jedyne w swoim rodzaju i budzą ciekawość.
Rodzicami Bum Box jest małżeństwo Carol i John Smith. Postanowili oni połączyć biznes, przyjazny australijski klimat i zamiłowanie mieszkańców tego kontynentu do organizowania spotkań plenerowych.
Na krzesełkach zdążyło zareklamować się już wiele firm, a wśród nich takie koncerny jak na przykład Sony.
Bum Box chronione jest międzynarodowym prawem patentowym. Filia firmy pod logo Cheekseat powstała też w Nowej Zelandii.
Adres internetowy:
Foto:
thecheekseat.co.nz
thebumbox.com.au
Zobacz też:
FreePaperCups dla biurowych pijaków
Flogos reklamowa piana i pomysł na biznes
Kosmiczny pomysł na nieziemski marketing
Jak malować na budynku bez pozwolenia? CURB