Firma Modo powstała w 2005 roku. Obecnie zaliczana jest do prężnie rozwijających się na Polskim rynku odzieżowym. Podstawową działalnością przedsiębiorstwa jest produkcja i sprzedaż odzieży skierowanej do dziewczyn i młodych kobiet ceniących połączenie jakości, oraz modnego a jednocześnie luźnego stylu – od odzieży street i fashion po styl sportowy.
Atutami firmy są poza wysoką jakością oferowanych wyrobów także przystępna jak na Polskie warunki cena.
No właśnie. Te wszystkie czynniki spowodowały, że przedsiębiorstwo w 2007 roku uruchomiło swój własny program franczyzowy. Znaczy to nie mniej i nie więcej, że możesz i Ty od jutra zacząć prowadzić sklep Moodo.
Do dnia dzisiejszego powstało ponad 90 sklepów w całym kraju. Projekt i wyposażenie są przygotowywane indywidualnie dla każdego z franczyzobiorców. Według jego potrzeb, wielkości sklepu, oraz jego układu.
W roku 2010 firma planuje otworzyć około 25-30 nowych placówek. Jeżeli mieszkasz w miejscowości nie mniejszej niż 30 tysięcy mieszkańców to przejdź na swoje.
Warunki, oraz kwoty inwestycji
Kompletne wyposażenie sklepu o powierzchni 50-60m2 (średniej wielkości lokal) to wydatek rzędu 40 000zł.
Kwota ta nie uwzględnia kosztów przystosowania lokalu. I tak należy liczyć, że zaczynają się one od 5000zł (chyba że mają Państwo zaprzyjaźnione ekipy remontowe)
Opłata licencyjna to 1200zł na 12-miesięcy.
Sumując. By uruchomić sklep o powierzchni 50-60m2 należy liczyć się z wydatkiem początkowym wraz z licencją ~ 49 000 zł. Za to otrzymują Państwo w pełni wyposażony lokal.
Wymagania co do lokalizacji
1. Atrakcyjna lokalizacja lokalu ( strefa „0” w mieście: rynek, deptak, główna ulica handlowa lub bardzo dobre centrum handlowe), zatwierdzana przez Moodo,
2. Posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
3. Powierzchnia lokalu od 50 m2,
4. Adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie ze standardem sieci Moodo.
Zgłaszane przez franczyzobiorcę lokalizacje są każdorazowo analizowane pod kątem atrakcyjności handlowej, oraz rentowności w oparciu o informacje o przewidywanych kosztach prowadzenia działalności w proponowanym lokalu.
W ramach pakietu franczyzowego otrzymują Państwo zatowarowanie sklepu pełnymi kolekcjami przeznaczonymi na dany sezon, koordynację przygotowania sklepu i pomoc przed otwarciem, regularne uzupełnianie stanu magazynowego sklepu, obsługę działu opieki klienta, regularne wizyty VM, marketing oraz materiały wspomagające sprzedaż.
Plany firmy Moodo nie zostały zredukowane przez kryzys finansowy, wręcz przeciwnie. Odzież w tym przedziale cenowym nie straciła popytu, spółka nie notuje spadków sprzedaży nakazujących redukcję planów.
Współpraca z firmą nie wymaga dużego doświadczenia w branży odzieżowej, chociaż jego posiadanie jest oczywiście atutem.
W gronie franczyzobiorców są zarówno osoby prowadzące tylko jeden sklep i to jest jedynym przedmiotem ich działalności jak również zarządzające i administrujące kilkoma sklepami różnych marek.
Chcesz uzyskać więcej informacji zadzwoń bądź napisz :
Aleksander Dubowski, tel. 664 486 190
Adres internetowy:
emial:
olek@moodo.pl, franczyza@moodo.pl
Zdjęcia: moodo.pl
Podobne artykuły:
Mama zajmie się niechcianym swetrem
Babka zamiast czaszki czyli pomysł na ekskluzywny butik