Pierwsze egzemplarze sprzedały się na pniu z bagażnika jego Toyoty Camry. Ludziom spodobał się ekscentryczny motyw. O Johnym zrobiło się głośno w prasie i w telewizji a przede wszystkim w internecie. Limitowane edycje jego ubrań sprzedawane są w najlepszych butikach w Holandii, Kanady i Szkocji. Johnny dorobił się też 2 własnych sklepów w Bostonie i jednego w Los Angeles.
Kluczem do sukcesu jego przedsiębiorstwa jest niewątpliwie nowatorski wzór. Mężczyźni uważają, że jest w dobrym stylu. Dziewczyny, twierdzą, że jest słodki. Kiedy na rynku pojawia się nowa kolekcja, przed sklepami od świtu ustawiają się tłumy klientów.
Powodzenie przedsięwzięciu zapewnia też wysoka jakość materiałów. Johny robi krótkie serie odzieżowe z materiałów najlepszego gatunku. Regularnie odrzuca też oferty współpracy ze strony dużych sieci handlowych i stroni od masowej produkcji.
Klientów przyciąga też dziwny wystrój jego sklepów. Zamiast półek znajdziemy tam przerobione stylowe piekarniki. Kupione ubranie znajdzie się nie w foliowej torbie, a w papierowym pudełku na ciastka. Wnętrza utrzymane są w stylu eleganckiej piekarni.
Flagowy produkt Johnnego Cupcake czyli koszulki kosztują w sklepie internetowym 35.99$ (110 PLN). Oprócz T-shirtów znajdziemy tam jeszcze szorty, bieliznę, bluzy paski i inne akcesoria.
Johnny Cupcakes jest dobrym przykładem na to, że przypadek i szczęście bardzo pomagają w biznesie. Musi za nimi jednak stać nowatorski pomysł i zaangażowanie. Przedsiębiorstwo zostało uznane jednym z najlepiej zapowiadających się przez magazyn Businessweek.
Charyzmatyczni przedsiębiorcy mogliby z powodzeniem przenieść tę ideę na polski grunt. Nowatorski wzór, wysoka jakość materiałów i trochę szczęścia to przepis na sukces.
Adres internetowy:
johnnycupcakes.com
Foto: johnnycupcakes.com
Zobacz również:
Kolorowe ciasteczka to przepis sukces