Wszystkie które pretendują do takiego miana są w rzeczywistości męską odmianą kobiecych specyfików. Postanowił położyć kres tej sytuacji.
Dewiza firmy jest dosyć ciekawa. Według niej należy dbać o to co kładzie się na skórę tak samo jak o to co się je. W myśl tej zasady Simon stworzył serię męskich produktów do pielęgnacji na naturalnej bazie. Zrezygnował całkowicie z zastosowania szkodliwych syntetyków. W jego produktach nie znajdziemy substancji pochodzenia nie roślinnego. Żaden element asortymentu nie był też testowany na zwierzętach.
Opracowywanie receptur trwało ponad rok. Wynik przeszedł oczekiwania i znalazł uznanie szerokiej grupy klientów.
W ofercie Bulldog’a znajdziemy kosmetyki:
- do pielęgnacji skóry,
- peelingi do twarzy,
- po goleniu
- i żele pod prysznic.
Wszystkie kosmetyki dostępne są w wersji oryginalnej i dla skóry wrażliwej.
Na stronie internetowej firmy znajdziemy szczegółowe opisy składników wraz ze zdjęciami roślin.
Ceny za 100 ml wahają się od 2.99 (15 PLN) do 5.99 £ (30 PLN).
O firmie Buldog rozpisywały się najpoczytniejsze magazyny takie jak: The Times, Telegraph, Independent, Cosmopolitan, Daily Mirror czy Gamour.
Pomysł Duffy’iego odniósł tak wielki sukces, że jego produkty rozprowadzają drogerie na terenie całej Wielkiej Brytanii.
W Polsce nie brak panów, którzy z pewnością skorzystaliby z naturalnych specyfików. Może znajdą się chętni przedsiębiorcy, którzy wykreują rodzimą markę.
Adres internetowy:
Foto: meetthebulldog.com
Zobacz też:
ColorOnPro – czyli gotowe szablony makijażu