Jak pokazują różne badania w Rosji od kilku lat maleje sprzedaż wódki bądź jest na bardzo niskim poziomie. Rosjanie wybieraja coraz słabsze lub bardziej wyrafinowane alkohole, takie choćby jak wino, piwo czy koniak. Szefowie jednej z rosyjskich firm, JSC Tatspiritprom postanowili coś z tym zrobic i zaproponowali produkt skierowany do konkretnej grupy docelowej jaką są kobiety.
Oczywiście nie tak zwyczajnie. Wódka Sterva zachęca kobiety odpowiednim opakowaniem, wizerunkiem oraz oryginalnym designem. Opakowanie przypomina czerwoną szminkę, niczym Coco Chanel. Jakby tego było mało, producenci i reklamy starały sie przekonać panie, że destylacja wódki odbywała się z użyciem filtrów z perłami. Dodatkowo do każdej butelki dołączany jest poradnik prawdziwej hetery, nawiązujący do nazwy trunku. Bo sterva w wolnym tłumaczeniu to kobieta zła, podstępna, złośliwa, natrętna, nieprzyjemna czyli taka hetera.
W zależności od miejsca sprzedaży cena za butelkę 0,7 litra podana jest tutaj (sekcja: Dokumenty). Z informacji podanej na stronie producenta wynika, że w Polsce nie ma oficjalnego dystrybutora tego trunku. Więc, jeśli prowadzisz podobny biznes, pomysł Cię zainteresował zawsze możesz pomyśleć o wprowadzeniu go na rynek polski.
Artur Stasiak
Adres internetowy: tatspirtprom.com
Zdjęcia: tatspirtprom.com
Podobne artykuły:
Vodka Chilli Naga czyli tylko dla prawdziwych twardzieli
Firma dostarczająca szampana pomysłem na biznes
Heineken Cube czyli kwadratowa butelka