Właścicielka firmy Le Pukka długo myślała nad swoim własnym biznesem i nad tym co tak naprawdę chce robić i co będzie dawało jej satysfakcję. Jak już taki pomysł się narodził Pani Katarzyna wcieliła go po kilku miesiącach w życie. Otworzyła sklep z niecodziennymi, nietypowymi, bardzo ciekawie zaprojektowanymi meblami.
Należy również wspomnieć, iż chcąc rozpocząć prowadzenie takiego biznesu trzeba na początku liczyć się z kosztami. A są to między innymi koszt wynajęcia i aranżacji odpowiedniego lokalu (koniecznie w dobrej lokalizacji), stworzenie strony internetowej, zakup mebli, sprzętu i odpowiedniego oprogramowania. Należy również przed rozpoczęciem takiej działalności zadbać o pozyskanie dostawców.
Obecne, współczesne pokolenie 30-latków jest bardziej świadome niż jeszcze dekadę temu. Dużo podróżują, zwiedzają, a mając praktycznie nieograniczony dostęp do globalnej sieci, do różnego rodzaju wiadomości, wiedzą co jest w świecie modne i na topie.
Firma Le Pukka oferuje meble, dodatki, gadżety w stylach: modernistycznym, klubowym, barokowym lat 60-tych i folkowym. Kieruje swoją nietypową ofertę do osób, które szukając czegoś innego, oryginalnego, nietypowego. Nie chcą oni iść do marketu i kupować tzw. masówkę i mieć to co wszyscy. A często te produkty nie wyróżniają się niczym szczególnym.
Produkty w Le Pukka Concept Store na warszawskim Powiślu są specjalnie wyselekcjonowane. Dostawcami są firmy polskie, niemieckie, włoskie, łotewskie, duńskie czy kanadyjskie. Także jak widać jest światowo.
Jak twierdzi właścicielka tego przedsięwzięcia nie ma praktycznie większej konkurencji. Sklepy z dodatkami do wnętrz i akcesoriami oraz meblami nie przeszkadzają w prowadzeniu tego biznesu. Ponieważ większość takich sklepów ma inny towar niż w Le Pukka Concept Store, gdzie jest duża mieszanka producentów i dostawców, począwszy od polskich projektantów i fabryk aż po włoskie designerskie manufaktury. Dodatkowo asortyment sklepu jest szeroki. Oprócz mebli znajdziemy tu naklejki ścienne, dekoracyjne szmaciane lalki czy retro zabawki nakręcane kluczykiem.
Ceny produktów są bardzo zróżnicowane. Przykładowe ceny poszczególnych produktów oferowanych w Le Pukka znajdziecie tutaj (sekcja dokumenty).
Nie bójcie się realizować Waszych marzeń, pomysłów. Najwyżej nie wyjdzie. Ważne jest aby przynajmniej spróbować. Jak pokazuje przykład Pani Katarzyny i jej Le Pukka Concept Store droga do osiągania sukcesu i spełnienia zawodowego nie jest aż tak kręta, jakby mogłoby się to wydawać.
Artur Stasiak
Adres internetowy: lepukka.pl
Zdjęcia: lepukka.pl
Podobne artykuły:
Stolik koktajlowy zintegrowany z kominkiem
Dochodowy stołek ze starych deskorolek