Beauty Alert, czyli pomysł na świeży makijaż

Niedawno na łamach przejdznaswoje.pl opisywaliśmy rewolucyjne naklejki na żywność. Okazuje się, że nalepki znaleźć mogą zastosowanie również w innych kategoriach produktów. 
Dowodzi tego amerykańska firma Beauty Alert, która z powodzeniem wykorzystuje je w branży kosmetycznej.

W otwartych kosmetykach rozpoczyna się proces psucia i namnażają się bakterie. Producenci artykułów pielęgnacyjnych nie mają jednak obowiązku umieszczania daty przydatności na opakowaniach. Założycielki firmy Alissa i Stacy po 11 miesiącach badań i szeregu przeprowadzonych ankiet wprowadziły na rynek nalepki, które rozwiązują ten problem.

Naklejkami oznaczyć można między innymi: tusz do rzęs, lakier do paznokci, eyeliner, kredki do oczu, fluid, puder, róż oraz wiele innych.

Panie podzieliły kosmetyki na cztery kategorie, pod względem czasu przydatności:

  • 18 miesięcy
  • 12 miesięcy
  • 6 miesięcy
  • 3 miesiące.

Jedno pudełko Beauty Alert zawiera 24 naklejki, po sześć nalepek z każdej grupy. Na odwrocie każdej naklejki znajduje się lista kosmetyków, na które można ją nakleić. Po naniesieniu na produkt, na nalepce wystarczy zaznaczyć markerem datę pierwszego użycia i gotowe.

Pudełko kosztuje 8.50$ (24 PLN).

Przeterminowane kosmetyki nie tylko nie prezentują się dobrze, mogą prowadzić też do podrażnień i uczuleń. Beauty Alert pozwala wyeliminować ten problem całkowicie. Naklejki cieszą się dużą popularnością w Stanach Zjednoczonych.

Adres internetowy:

beautyalert.biz

Foto: beautyalert.biz

Artykuł opublikowany dzięki zaangażowaniu uczestników programu Łowca

Czytaj też:

Świeży pomysł na biznes

Przyczep komuś łatkę i zarób

Naklejki, nakładki wprost ze strony www hitem roku.

Naklejki na samochód pomysłem na biznes

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top