Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł, skierowany do reklamodawców, wprowadziła na rynek firma Wellnet, właściciel marki Gazetos Apetitos. A przy tym nowy sposób komunikacji z odbiorcą stworzony jest poprzez wykorzystanie papierowej torebki m.in. na pieczywo jako nośnika gazetki reklamowej.
Gazetos Apetitos to nieograniczone możliwości dla reklamodawców. Dodatkowo, produkt ten wpisuje się w ogólnoświatowy trend ekologicznych materiałów opakowaniowych. Na takim opakowaniu, oprócz reklam na których firma zarabia, drukowane są również przepisy kulinarne, porady czy dowcipy. Można tu znaleźć nawet sudoku. To wszystko dodatkowo buduje większe zainteresowanie wśród odbiorców.
Gazetos Apetitos to cyklicznie wydawane czasopismo w formie papierowej torby na pieczywo. Dystrybuowana jest ona do sklepów spożywczych na terenie 2 miast, w którch obecnie działa (Częstochowa i Bielsko-Biała). Rozwiązanie świetnie nadaje się, zarówno do budowania wizerunku marki, jak i promocji aktualnych wydarzeń czy nowych usług.
Jest wiele korzyści, które płyną z zastostowania rozwiązania jakim jest Gazetos Apetitos. To m.in. nieagresywna forma reklamy (w odróżnieniu od ulotek rozdawanych na ulicach czy zapychających nasze skrzynki pocztowe) – tutaj klient sam sięga po taką torebkę z reklamiami, odróżnia się od tradycyjnych form i nośników – takich jak: radio, telewizja czy prasa. Niski koszt reklamy, duża skuteczność, bo pieczywo jest produktem kupowanym codziennie.
Firma daje możliwość podjęcia współpracy. Więc jeśli masz pomysł i wiesz jak mógłbyś to wykorzystać w swojej miejscowości, skontaktuj się z nimi. Zważywszy na to, że działają tylko w dwóch miastach w Polsce, stąd możliwości są duże. A Gazetos Apetitos będzie z całą pewnością stanowić element rozpoznawalny, a z uwagi na unikalną i ciekawą zawartość, chętenie przyjmowany przez konsumentów.
Artur Stasiak
Adres internetowy: apetitos.pl
Zdjęcia: apetitos.pl
Podobne artykuły:
Reklama firmy na… papierze toaletowym