Gigantyczne reklamowe bilboardy

  • potrzebujesz powierzchni 4 pól do piłki,
  • chcesz by była widoczna na trasach przelotu lini litniczych,
  • by widzieli ją tylko bogaci klienci linii lotniczych?

A co otrzymujsz w zamian : 

 
– Olbrzymi potencjał rozwoju, 
– dostęp do jednej z najlepszej klienteli dla firm reklamowych (pasażerowie samolotów to z reguły ludzie wybijający się ponad średnią, , 
– możliwośc doboru wyświetlanych reklam 

 
Oczywiście jest to pomysł wymagający olbrzymich nakładów, nie mniej jednak napewno w krótkim czasie jest się w stanie zwrócić. Zapewne dlatego firma ta powstała w Dubaju i od kilku lat zajmowała się tylko wyszukiwaniem odpowiednich powierzchni dla swoich reklam w najczęściej odwiedzanych portach lotniczych świata.

Koszty:

 
– wynajęcie terenu pod reklame, 
– koszt kontrukcji, 
– koszt oświetlenia, 
– koszt samego nośnika, który zapewne jest ogromny, 

Zyski:

– skoro panowie z Dubaju się tym zajeli to znaczy że bardzo duże i perspektywiczne, 
– reklama towarów z wyższej półki = dużo większe przychody i po pewnym czasie i zyski. 


Podsumowanie:

Szalony pomysł, ryzykowny, ale który może przynieśc bardzo duże potencjalne zyski.

Adres internetowy:

 
ad-air.com

Foto: ad-air.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top