Nie inaczej jest z firmą AdHitch. Twórca innowacji reklamowej. Billboardy na kołach. A co najlepsze na Twoich 4 kółkach. Specjalnie zaprojektowane platformy są montowane z tyłu pojazdu (ze względu na wagę i wielkość najczęściej terenówek). Dzięki obrotowym tablicom można wyświetlać naprzemiennie aż do 3 różnych odmian graficznych.
Samochodem jeździsz po mieście tam gdzie są ludzie – potencjalni klienci, zainteresowani ofertą. Są przecież branże w których zarabia się „za kółkiem” – taksówkarz, kurier itd. A ta firma pozwala im zwiększyć swoje zyski.
Na stronie producenta można zapoznać się z wynikami badań, które przeprowadzili Szwajcarscy naukowcy. Otóż stwierdzili oni że stałe billboardy potrafią wygenerować 57% wzrost sprzedaży podczas gdy mobile aż 107% zwyżkę.
A z jakim kosztem to się wiąże?
Na stronach firmy znaleźliśmy informację że wynajęcie takiej specjalnej platformy to koszt 20$ za tydzień. Oczywiście można zrobić swoje i oferować własną powierzchnię reklamową.
Idealna propozycja dla korporacji taksówkarskich, wspomnianych wcześniej kurierów, oraz generalnie do wszystkich, którzy dysponują wystarczająco dużymi pojazdami no i oczywiście robią dużo kilometrów.
Adres internetowy :
Zdjęcia: adhitch.com
Podobne artykuły:
AnaJet prosty sposób na…drukowanie koszulek.
Agencja oferuje reklamy z mchu i bakterii