Reklamy są wyświetlane w rączce wózka, w twardej bezpiecznej obudowie, a ich treść jest przesyłana bezprzewodowo. Reklamodawca , lub sprzedawca logują się na stronie Modstream i wpisują żądaną akcję , następnie wybierają market w którym ma się pojawiać reklama, godzinę i aktywują.
Świetny pomysł, zwłaszcza , że dzięki takiemu systemowi można bardzo dokładnie zainteresować określona grupę docelową reklam. Region kraju itp. Załóżmy że we wschodniej Polsce chcesz sprzedać więcej cukru w okresie świątecznym , a Warszawie więcej czekolady, a w Poznaniu karpia. Wystarczy, że ustawisz odpowiednie wartości w systemie i już wszyscy widzą określone reklamy.
Do tego można nawet ustawić godziny wyświetlania reklam. Rano produkty żywieniowe, po południu piwo i inne. Zainstalowana bateria wystarczy aż na 5 lat działania!
System właśnie jest testowany w 8 stanach w sieci Home Depot w USA. Koszt takiego systemu jest niewielki. 1 stacja nadawczo-odbiorcza dla całego marketu. Łączy się poprzez Internet z siedzibą, gdzie wczytywane są ustawienia ze strony internetowej.
Adres internetowy:
Foto: modstream.com