Założyciele firmy zbierali doświadczenia i porównywali smaki w wielu zakątkach globu. Po miesiącach prób i dziesiątkach przetestowanych receptur światło dzienne ujrzała lemoniada, a zaraz za nią na rynku zagości napój o nazwie ChariTea.
Ten ostatni będzie występować w trzech odmianach:
- black,
- red i
- green.
Nie należy go mylić z powszechnie dostępnymi mrożonymi herbatami, ponieważ nie powstaje on z koncentratów, a prawdziwych owoców, pochodzących z ekologicznych upraw.
Napoje wytwarzane są przy wykorzystaniu tylko i wyłącznie naturalnych składników importowanych z odległych krajów. Firma, kładzie nacisk na uczciwy handel i zapewnia, że ubodzy rolnicy z krajów rozwijających się otrzymują za swój towar godziwą zapłatę. Oprócz tego część z zysków przedsiębiorstwa przeznaczana jest na cele dobroczynne.
W wytwarzaniu napojów pomaga również małe ekologiczne przedsiębiorstwo z południa Niemiec.
Napoje firmy LemonAid Beverages Gmbh początkowo miały być serwowane głównie w barach, we własnej postaci lub jako dodatek do drinków. Z uwagi na duże zainteresowanie, napoje do obiegu wprowadziła już sieć supermarketów Edeka, gdzie jedną butelkę Lemonaid można kupić za około 1,5 euro (6 PLN).
Oprócz dużego ładunku witamin, trunki te mają jeszcze inny atut. Ich opakowania są zaprojektowane z ogromnym wyczuciem i świetnie się prezentują.
Firma LemonAid Beverages Gmbh poszukuje dystrybutorów swoich produktów w wielu krajach Unii Europejskiej.
Adres internetowy:
Foto: lemon-aid.de
Artykuł opublikowany dzięki zaangażowaniu uczestników programu Łowca
Czytaj też:
Pszczeli napój pomysłem na zdrowy biznes
Powolna krowa pomysłem na szybki sukces
Efektowne soki pomysłem na biznes