Odrobina stylu czyli sushi podane inaczej

Nori* podawane jest w rolkach ciętych laserem, każda oczywiście w designerskim wzorze.
Firma proponuje na początek kilka wzorów, m.in.: z kwiatem wiśni „Sakura” i „Mizutama” lub kroplą wody – co ma nawiązywać do symboliki i kultury Japoni.
Po trzęsieniu ziemi i tsunami jakie nawiedziło Japonię w 2011 roku sprzedaż nori drastycznie spadła. Producenci musieli wymyślić coś, żeby odwrócić ten trend. Stąd właśnie propozycja firmy z Japonii.
Cena za sztukę wynosi ok. 840 JPY czyli ok. 36 PLN.
Bardzo oryginalne podawanie tego rodzaju jedzenia. Amatorom sushi z pewnością przypadnie do gustu. Dodajmy tylko że w Warszawie jest najwięcej barów sushi po Moskwie w Europie. Co szczególnie podkreśla zainteresowanie Polaków kuchnią Japońską.

Cena jest bardzo atrakcyjna, poczekajmy aż pojawią się firmy które będą robiły wzory na zamówienie klientów np. na imprezy firmowe. Pamiętacie pianę w kształcie logo?

*Nori (wodorosty) – japońska nazwa określająca różne gatunki jadalnych wodorostów morskich

Artur Stasiak

Adres internetowy:
isbbdo.co.jp

Zdjęcia: isbbdo.co.jp

Podobne artykuły:

Agencja oferuje reklamy z mchu i bakterii

Flogos reklamowa piana i pomysł na biznes

ZipWhip reklama na kawie

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top