Jason sam pisze o sobie, że jest nieskomplikowany, tak samo jak jego pomysł. Ten 26 latek od stycznia tego roku wynajmuje swoją garderobę, a raczej jej górną część czyli koszulki. Wynajęcie popiersia Jasona kosztuje od 1$ (2.9 PLN) (pierwszego stycznia 2009) do 365 $ (1060 PLN), które trzeba będzie zapłacić za taką przyjemność 31 grudnia tego roku. Oferta Jason’a skierowana jest do osób prywatnych jak i korporacji.
Co oferuje serwis: iwearyourshirt.com?
Pomysłodawcy należy wysłać koszulkę z logo firmy lub dowolnym nadrukiem w rozmiarze XL i można oczekiwać:
- Codziennego video na YouTube & Ustream.tv
- Codziennych zdjęć pojawiających się na blogu i w portalu Flickr
- Codziennych postów na blogu i w serwisie Twitter
- Kalendarza (Klient/Firma klienta/ Logo/ Strona internetowa)
Za każdym razem Jason pojawi się w nadesłanej koszulce.
Do koszulek można dołączyć inne gadżety, które też zostaną uwiecznione na filmach i zdjęciach. W razie możliwości Jasona można zaprosić do siebie, a w wyżej wymienionych serwisach ukaże się dokumentacja całej podróży.
Z serwisu korzystają głównie młode firmy, które w netypowy sposób chcą zaprezentować się szerszej publiczności.
Pomysłodawca usługi nie ukrywa, że nie ma figury atlety, ani wdzięku modela. Ma za to świetny zmysł marketingowy i postanowił to wykorzystać.
Wszystko wskazuje na to, że Jason sprzeda w tym roku wszystkie dni. Na tę chwilę można jeszcze wynająć zaledwie 5 dni w grudniu. Według wyliczeń portal w 2009 roku zarobi około 66 795 $ (198 000 PLN).
Adres internetowy:
Foto: iwearyourshirt.com
Zobacz też:
Pomysł na nietypowy portal windykacyjny
Quirky czyli od marzeń do produkcji