Kiedy Pat w 2004 roku założył na siebie kupioną w USA koszulkę z motywami z dzieciństwa nie przeczuwał, że będzie to jego przepustka do świta biznesu. Claire wspomina, że nie było tego dnia osoby, która nie zapytałaby gdzie ją kupił.
Para nie zastanawiając się długo otworzyła internetowy sklep odzieżowy, oferujący wszystko to, co Brytyjczycy pamiętają z lat młodości.
Menu i narzędzia umożliwiające sortowanie są bardzo rozbudowane. Możemy wybierać po działach:
- damskim, męskim i dziecięcym,
- rodzajach akcesoriów,
- cenie,
- filmach, bajkach, grach video,
- zabawkach.
Na łamach portalu przeważają koszulki. Oprócz Chucka Norrisa znajdziemy tu też myszkę Mickey i dobrze znane nam Smurfy. Koszulki kosztują około 25£ (130 PLN). Standardowa dostawa na terenie Anglii to wydatek rzędu 2 £ (10 PLN).
Uwagę przykuwają torby, paski, kolczyki wszystkie dobrze znane z lat 80ych i wielkie zdjęcie Paris Hilton, która ubiera się w tym sklepie.
Sukces portalu opiera się na trendzie sentymentalnym, który w Europie Zachodniej obecny był kilka lat temu, a teraz powoli wkracza do centrum. Idealnie wpisują się w ten nurt reklamy lemoniady, nazwy restauracji (zakorzenione w PRL) i atrakcje turystyczne, które wyrastają wokół nas jak grzyby po deszczu.
Również ubiory z motywami sentymentalnymi nie mogą przejść bez echa.
Adres internetowy:
Foto: truffleshuffle.co.uk
Zobacz też: