Złote czasy e-firm

Z przeprowadzonych badań wynika, że klienci internetowi w znakomitej większości będą nadal kupowali on-line. Co więcej prawie połowa respondentów, którzy do tej pory nic w sieci nie kupili, zamierza to uczynić w nadchodzącym czasie.

Polscy użytkownicy internetu stale się uczą. Często obserwują aukcje internetowe, nawet chętniej niż oferty sklepów. 

Jak wynika ze stworzonego raportu rodzimy internauta świetnie wie gdzie, jak i czego szukać w sieci. Znacznie spadła popularność wyszukiwarek internetowych. Nie są już one źródłem pierwszej informacji o produktach. 

Częściej natomiast korzysta się z porównywarek cenowych. Ich atrakcyjność wzrosła o kilka procent. 

Serwisy aukcyjne i e-sklepy mają podobną liczbę użytkowników. Szczegółowe dane obrazują miażdżącą przewagę tych pierwszych.

Internauta poświęca przeciętnie w miesiącu:

  • Ponad 5 godzin na obejrzenie aukcji/ 580 odsłon
  • Zaledwie 45 minut w e-sklepie- 73 odsłony

Popularność aukcji można tłumaczyć chęcią poznania odpowiedniej ceny. Są tam bowiem wystawiane różne produkty i często po krótkiej wizycie internauta wie już ile wart jest jego przedmiot lub usługa.

Czytaj więcej w dzisiejszym wydaniu Gazety Prawnej

Adres internetowy:

gazetaprawna.pl

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top