Znana wszystkim dobrze firma Google ogłasza kolejną edycje konkursu „Google Online Marketing Challenge”.
Jest to świetny sposób na sprawdzenie swojej wiedzy teoretycznej w praktyce. Nie musisz być studentem Marketingu, handlu zagranicznego itd., wystarczy że jesteś osobą kreatywną i chcesz pokazać swoje nieprzeciętne umiejętności ludziom na całym świecie.
Każdy uczestnik dostaje bezpłatną reklamę w Google AdWords o wartości 200 USD, z której musi skorzystać przygotowując jak najlepszą kampanię reklamową dla firm z okolicy.
Po opracowaniu pełnej strategii, uruchamia kampanię cały czas kontrolując wyniki i ulepszając ją.
Na koniec każdy przygotowuje dwa pisemne raporty ze swojej pracy, które są oceniane przez jury składające się z profesorów z całego świata.
Główną wygraną jest wycieczka do San Francisco, gdzie zwycięzcy spędzą jeden dzień w biurze Google, oraz będą mieli okazję spotkać twórców AdWords. Na zwycięzców niższego szczebla czekają wycieczki do lokalnych siedzib firmy.
Nagroda, jaka czeka na każdego uczestnika to nowe doświadczenie i niesamowita przygoda.
Google Online Marketing Challenge jest konkursem, w którym co roku bierze udział tysiące studentów z całego świata. Udział w nim jest bezpłatny, a wszelkie możliwe pomoce potrzebne do przygotowania zapewnia nam firma Google.
Przewodnik dla studentów:
google.com/onlinechallenge/files/student_guide.pdf
Przewodnik dla profesorów:
www.google.com/onlinechallenge/files/academic_guide.pdf
Źródło: google.com