Pomysł na artystyczny biznes turystyczny

Mapy My City à la Carte to połączenie ręcznie rysowanego planu miasta, dzieła sztuki i informacji, które przydadzą się każdemu zwiedzającemu.

Szczęśliwi posiadacze pod ręką będą mieli tradycyjny plan miasta, plan komunikacji miejskiej, spis ulic, oraz powiększony plan najciekawszych okolic. Dodatkowo dowiedzą się gdzie miejscowi lubią jeść, bawić się, chodzić na spacery i jaki mają charakter.

Mapy po rozłożeniu mają wygodny format 70 x 42 cm. 

Każdy klient, wraz z mapą otrzymuje też list powitalny, który zawiera istotne informacje: gdzie wymienić pieniądze, jak poruszać się po mieście, jakie prezenty warto przywieźć etc.

Ponieważ miasta tętnią życiem i stale się zmieniają, niektóre wskazówki à la Carte mogą się zdezaktualizować. Właściciele map zyskują jednak dostęp do internetowej bazy danych, gdzie mogą bez przeszkód śledzić modyfikacje.

Dla osób innowacyjnych, lubiących wyzwania lub pragnących zrobić komuś niezapomniany prezent firma A la Carte Maps przygotowała mapę, którą samemu można opatrzyć we własne komentarze i uwagi. Zestaw dla kreatywnych zawiera komplet naklejek oraz elegancką kopertę na mapę.

Każdy rodzaj kosztuje 8.90 euro (36 PLN). Oferta map „à la carte” obejmuje na razie sześć miast: Zurych, Monachium, Barcelonę, Waszyngton, Tokio i Szanghaj.

Przedsiębiorstwo świadczy usługi w zakresie organizowania wycieczek, tworzy mapy na zlecenie podmiotów gospodarczych, firm hoteli etc. Nawiązuje też współpracę, z osobami, które znają ciekawe miasta jak własną kieszeń. Wkrótce planowane jest rozszerzenie oferty.

Adres internetowy:

alacartemaps.com

Foto: alacartemaps.com

Zobacz też:

Greenbookings.com pomysł na niezwykły portal turystyczny

Tworzenie przewodników turystycznych przez turystów

UrbanNomads – czyli turystyka ekstremalna

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top