Szafa według własnego pomysłu

Wykroje przesyłają sami klienci za pośrednictwem internetu. Ich propozycje są publikowane na stronie firmy i poddawane krytyce oglądających. Wszyscy uczestnicy mogą w różnoraki sposób zachęcać innych do głosowania np. pisząc blog lub reklamując własną propozycję na stronie społecznościowej.

Takie głosowanie odbywa się raz w miesiącu, a zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymują 500 $ w gotówce i 200$ w postaci bonu na zakupy w Exuve. ( co można wymienić na 100$ w gotówce) Projekty, które wygrają trafiają do produkcji i można je kupić w internetowym butiku Exuve. 5% od zysków ze sprzedaży danego fasonu trafia do kieszeni projektanta kreacji.

Exuve ma jak na razie 70 stałych klientów. Może wydawać się, że jest to niewielka liczba, ale firma przynosi duże zyski i ciągle się rozwija. Powiększenie ilości stałych klientów jest zapewne kwestią mocniejszego marketingu a poza tym świadczenia nastawione na klienta, w których to on jest zarówno kupującym jak i pomysłodawcą są niewątpliwie przyszłością rynku usług.

Adres internetowy: 

exuve.com

Foto: exuve.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top