Potencjalni najemcy mogą składać już swoje aplikacje. Należy opisać w nich prowadzoną działalność i krótko umotywować chęć wzięcia udziału w programie.
Znalezienie świetnego miejsca na handel w Londynie jest trudne. Czynsze w zatłoczonym centrum są astronomiczne, więc świeżo opieczeni biznesmeni nie mają większych szans.
Organizatorzy akcji postanowili rozlokować więc w najbardziej prestiżowych lokalizacjach darmowe budki sklepowe projektu Geraldine i Wayne Hemingway. Pierwszy kiosk pojawi się na ulicy latem.
Akcja cieszy się dużą popularnością. Już teraz wiadomo, że chętnych jest więcej niż miejsc. Organizatorzy planują zorganizować przedsięwzięcie w szerszej skali i rozmieścić kioski również w innych dzielnicach Londynu, a może nawet w nieodległych miastach.
Pomysł KiosKiosk zasługuje na szczególną uwagę. Nie tylko promuje młodą przedsiębiorczość, ale też pokazuje kreatywne oblicze Londynu odwiedzającym stolicę turystom.
Adres internetowy:
Foto: kioskiosk.co.uk
Zobacz także:
– Jak wypromować się za grosze…,
– Jak założyć wymarzony biznes – krok po kroku.