thredUP to połączenie wizyty w sklepie, ale bez wychodzenia z domu i niespodzianki. Uczestnicy programu, zamawiają 3 duże koperty, za 12$ (35 PLN). Następnie informują portal, jakich ubrań ze swoich zasobów najchętniej by się pozbyli, tworząc wirtualną szafę. Należy wybrać markę oraz rozmiar. Zdjęcia nie są pożądane. Koszulki muszą być w idealnym stanie, wyprane i modne. Złota zasada portalu to „wybierz coś, co sam chciałbyś dostać.”
Zespół thredUP dopasowuje preferencje i możliwości internautów, tak aby ubrania trafiły do właściwych osób.
Uczestnicy, którzy oddają garderobę, również wypełniają ankietę i w szybkim czasie otrzymują przesyłkę z wymarzonym ubraniem.
Portal thredUP ma pewne ograniczenia. W chwili obecnej wymieniać się ubraniami mogą tylko kobiety i mężczyźni. Wprowadzenie usług dla dzieci to kwestia najbliższych miesięcy. Ze względów technicznych, na razie wymieniać można się tylko koszulkami, w niedalekiej przyszłości oferta zostanie wzbogacona również o akcesoria.
W brew pozorom pomysł ten nie jest dziełem kobiet, chociaż do nich głównie jest skierowany. thredUP wyszedł spod ręki trzech absolwentów uniwersytetu Harvard, którzy na swoim koncie mają już wiele prężnie rozwijających się przedsięwzięć.
thredUP ma wielu wiernych uczestników, a magazyn Glamour uznał portal za „zupełnie nowy poziom wymiany ubrań”.
Adres internetowy:
Foto: thredup.com
Artykuł opublikowany dzięki zaangażowaniu uczestników programu Łowca
Czytaj też:
Internetowa loteria pomysłem na kryzys
Jak zarobić na starych ciuchach
Dżinsowa Terapia modnym pomysłem na biznes
Babka zamiast czaszki czyli pomysł na ekskluzywny butik