Fred Kent, pomysłodawca i założyciel firmy, długie dnie spędzał w swoim parnym warsztacie. Najbardziej doskwierał mu brak odpowiednio schłodzonego napoju, który byłby w zasięgu ręki, najlepiej na stole.
Po latach prób i błędów światło dzienne ujrzał produkt, który już rewolucjonizuje rynek w Stanach Zjednoczonych.
Chilldisc to krążek ze stali nierdzewnej. W jego wnętrzu krążą bezpieczne dla środowiska, w pełni rozkładalne płyny, które utrzymują go w mroźnej temperaturze.
W ofercie firmy znajdują się dwie linie produktu: na użytek domowy i przemysłowy .
Chillbaby to technologia, która powstała na użytek osób prywatnych. Wspaniale pasuje do blatów stołów zarówno marmurowych jak i drewnianych. Jest idealnym rozwiązaniem dla posiadaczy domowych barów.
Chilldisc świetnie sprawdza się w szeroko pojętej branży rozrywkowej: restauracjach, pubach i barach a także w kasynach i hotelach. Na jego powierzchni można wygrawerować własne logo bądź znak firmowy sponsora i wybrać jedną z ośmiu wersji kolorystycznych.
Chillwell natomiast, znajduje zastosowanie wszędzie tam gdzie należy schłodzić większy pojemnik: butelkę lub puszkę. Stosuje się go też na jachtach i w samochodach, ponieważ dzięki specjalnemu zagłębieniu przeciwdziała on rozlewaniu napojów.
Przedsiębiorstwo swoim przyszłym dystrybutorom oferuje: próbki materiałowe i wystawki, marketing w internecie, szkolenia instalacyjne i z zakresu wiedzy o produkcie.
Na razie poszukiwani są partnerzy na terenie Stanów Zjednoczonych. Chilldisc zachęca też inwestorów zagranicznych do składania zapytań ofertowych i nie wyklucza ekspansji w najbliższym czasie.
Metalowe krążki dają przedsiębiorcom możliwość reklamy i dotarcia do pożądanej grupy odbiorców. Właścicielom lokali zapewniają wyższy dochód, a klientom przyjemność rozkoszowania się ulubionym napojem.
Z usług przedsiębiorstwa skorzystały już hotele znanych marek: Hilton, Marriott, Holiday Inn oraz sieci gastronomiczne.
Adres internetowy:
Foto: chilldisc.com
Czytaj też:
Kran na każdym stole pomysłem na pub
Interaktywna restauracja pomysłem na biznes