Pranie mózgu pomysłem na innowacyjny salon fryzjerski

Innowacyjna formuła Brain Wash powstała w 2006 roku. Założyciele zadali sobie i swoim klientom proste pytanie odnośnie idealnego salonu fryzjerskiego. Z kompilacji udzielonych odpowiedzi wyłonił się obraz miejsca jedynego w swoim rodzaju.

Za usługi fryzjerskie zarówno kobiety jak i mężczyźni płacą taką samą niską cenę. Mycie, strzyżenie i czesanie kosztuje jedynie 13,50 euro (55 PLN). Posiadaczki i posiadacze włosów dłuższych niż do ramion muszą zapłacić 20% więcej. 

Cena może wydawać się wygórowana szczególnie panom, ale należy pamiętać, że usługi fryzjerskie są w Holandii bardzo drogie. Podcięcie grzywki w podrzędnym salonie w średniej wielkości mieście kosztuje 20 euro (80 PLN).

Dyplomowani fryzjerzy aplikują klientom odżywki i wszystko to, czego włosom potrzeba bez dodatkowych opłat. Korzystają tylko z produktów najwyższej klasy.

Salony Brain Wash są stosunkowo długo otwarte. Przyjmują klientów od 8 rano do 18. Wcześniejsze zapisy nie są wymagane. Ulubionego fryzjera można spontanicznie odwiedzić w drodze do szkoły lub po pracy.

Sieć Brain Wash w ciągu 3 lat działalności obsłużyła 100 tysięcy zadowolonych klientów. 

Posiada też 59 punktów fryzjerskich na terenie Holandii.

Obecnie szuka partnerów w lokalizacjach spełniających poniższe parametry:

  • powierzchnia lokalu od 80 do 120 metrów kwadratowych,
  • parter,
  • szerokość minimalna frontu 5 metrów,
  • bezpośrednia bliskość supermarketów lub dużych centrów handlowych,
  • dobra (darmowa) możliwość parkowania,
  • miasto powyżej 12.500 mieszkańców.

Założyciele firmy planują dalszą ekspansję, bardzo możliwe, że również poza granicę Królestwa Niderlandów.

Adres internetowy:

brainwash-kappers.nl

Foto: brainwash-kappers.nl

Czytaj też:

Strzyżenie i golenie…dla facetów

Pomysł jak brzytwa

Tam…. na dole czyli kolorowa Betty

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top